Men en enkel tulipan

Tulpaner gör hela tillvaron lite bättre. En av mina favoritblommor. Har inte sett denna sort tidigare, det hade inte mamma heller. Måste nog googla lite.
Har nyss blivit ensammen efter en snabbvisit av mamma och pappa. Ringde till dom i vild panik då diskmaskinen var trasig. Det visade sig att någon vridit på ballofixen. Hade jag varit lugn och sansad hade jag ju kanske kunnat upptäcka det själv. Istället fick jag en smärre kris när maskinen var trasig och mamma sa något om "att då får du väl handdiska" när jag ringde till henne. Handdiska. I don't do that shit. Eller jo. På jobbet. Men där finns ju inget annat alternativ. Hemma kan man ju alltid ringa till pappa när det krisar. Alla borde ha en pappa som min ♥
 
#1 - - Mimmie:

Haha kul det hade varit o se Dig med panik i blicken och fråga nån annan "VAD GÖÖÖÖR VI???" ;D

#2 - - Lina:

Jag trodde att hela min värld hade slagits i spillror ett tag där. Hemsk upplevelse, haha!