No more hockey


I lördags var det avslutning med hockeyskolan och jag tänker att nu blir det ingen mer hockey ever i den här familjen. 

Jag vill inte att Ian spelar i VIK och jag har lite möjlighet att kuska runt till Hallsta på träning flera gånger i veckan i vinter. En sak med hockeyskolan som var på helgen och där han kunde åka med sin tränar-morbror dom flesta gångerna. Ian verkar dock besviken över ingen mer hockey, så vi får väl se hur det blir med det där dåliga mamma-samvetet sen. Han tycker ju verkligen att det är jätteroligt... Men det gör verkligen inte jag....  

Jaja. Nu var det i alla fall avslutning och han fick medalj och diplom. Han hade knappt stått på ett par skridskor när han började i höstas, så jag måste säga att han verkligen har imponerat. Och jag är såklart jättestolt. Som vanligt ❤