Den underbara vardagsstressen

Jag är helt useless på att komma ihåg när det är stängningdag, men idag skulle det vara det och jag hade full koll. Hade till och med skrivit upp i kalendern på jobbet att skolan var stängd, men resten skulle ha öppet som vanligt. Trodde jag ja. Tack som fan att jag av en slump såg i skolappen att både skola och fritids skulle vara stängda, endast förskolan skulle ha öppet som vanligt. Hade varit lagom snyggt att lämna Teddan på dagis och Ian på ett stängt fritids 😂 

Ringde till min kära far och frågade om pojkarna kunde vara där och det kunde dom. För att slippa behöva gå upp tidigt och lämnas innan jobbet så lämnades dom redan igår, för att kunna sova där. 

Idag blev det lite halvstressigt dock. Jag jobbar ju till 15:15 och klockan 16 skulle Ian vara på kalas i skateparken vid Löga. Mellan jobb och hämtning av ungar så skulle jag också brassa ut till Hälla och köpa en present. Jösses. Barnet i fråga hade varit hemma pga sjukdom, så det blev inte bestämt förrän igår kväll att det skulle bli kalas, därför hade jag inte fixat presenten innan. 

Jaja. Det hanns ju med allt i alla fall.
Teddan fick också vara med och kalasa på ett hörn och båda hade väldigt roligt. 

I morgon är det fotboll. Men på fredagkväll hoppas jag på lite lugn och ro i alla fall.