En julig dörröppning var önskad

Efter att ha tittat på julfilmer med sin mor önskade sig Ian en lika fin juldörr som det finns i filmerna. Självklart ska han få en sådan, tänkte jag. 

I lördags när jag skulle påbörja hela projektet gav jag upp efter typ 10 minuter. Det här kommer aldrig gå, tänkte jag. 
I går när jag skulle påbörja projektet igen, så tänkte jag att det här kommer fan aldrig någonsin gå. Och det gjorde det inte heller. 

Nu jävlar ska den upp om det så är det sista jag gör, gav jag mig fan på ikväll. 

Inte lika perfekt som i filmerna, men jag är nöjd. Jag tycker den är fantastiskt fin. Och julig. Och mina onda leder orkar inte mer heller, så dom är också nöjda över att det är klart. 

Tack Ian för att du inspirerade mig. Jag älskar julen och vill gärna föra över det till mina pojkar. Jag hoppas vi kommer få en alldeles fantastiskt fin och mysig tid hela vägen fram till jul ❤ 



#1 - - Renée :

Så mysigt ju 😍

Svar: Om du är sugen på en egen så har jag typ 4 limpistoler hemma, så du behöver inte köpa någon 😂
Lina

#2 - - Renée :

Hahaha har du limmat upp slingan?!

Svar: Jag övervägde det i alla fall... 😂😂😂
Lina