Semesterkänsla en tisdag

Älskar soligt väder! Har haft semesterkänsla sedan i helgen och har inte alls haft lust att sitta på kontoret.

Idag hade jag bestämt dejt med Ellen. Vi skulle hänga i solen på gården medan barnen lekte och hade packat med oss varsin fikakorg. Efter tio minuter i solen ville barnen leka inne (vad är det för stil?!). Iofs kanske ingen större skada skedd, då det fanns lika mycket sol på hennes balkong. Där halvlåg jag i hennes balkongsoffa med mina likbleka ben och önskade jag kunde ligga i solen 24/7 fram till september. Men det gick ju inte. Efter en timme fick jag sluta ligga där och ha det bra och gå hem och laga middag istället. 

Stod förresten och kollade på någon slags BUS-produkt till mina likbleka ben förra veckan. Men alltså. Finns det någon som ser bra ut och inte blir flammig? Tips mottages tacksamt! 


#1 - - Renée :

Ida wargs bus 👏🏻

Svar: Jag läste om den, men så var det någon som klagade över att sängkläderna blivit fläckiga 😐
Lina

#2 - - Renée :

Moussen skall tilläggas. Enda jag testat. Finns en med lätt colorgard och en helt utan, jag har bara testat utan men då är det svårt att se vart man lagt på. Beställt den med igår så får se hur den funkar 👏🏻

#3 - - Renée :

Jag är verkligen inget proffs men tyckte hennes doftfria gav fin färg iaf, och den färgade inte på mina lakan.
Mycket möjligt att denna jag ska testa nu som är färgad kanske gör det men tänker att jag får ha på tidigt så man hinner skölja av det värsta innan läggdags.
Kan återkomma med recension haha

Svar: Ja tack! och närbilder! 😁
Lina