Tröstmat

Är fruktansvärt trött på vädret nu alltså! Vi ville ju ha en varm sommar. Nu är det ju fan bara regn och regn. Hatar verkligen svensk jävla tråksommar. 

Vi började i alla fall dagen med kortspel. Ian hade helt velat spela kort från det han vaknar till det han somnar, men det vill inte vi 😂 Vi brukar spela en stund efter vi gått upp och så kan det bli några vändor till under dagen. 

Jag har oljat in teakskänken, herrbetjänten och blombordet och så tvättade vi ett stort lass med badlakan, filtar och sedan lite kläder vi tänkte ha med på loppisen. 

När vi tvättat färdigt ringde jag till min mor och frågade om dom var suga på pizza från Pizza Hut. Jag har kvar kuponger i Restaurangchansen och var lite sugen. Det var dom också, så vi åkte dit och hade pizzamiddag 🤤 

Nu måste jag lämna den sköna sängen och torka kattspya. Gav Issedor hans kvällsdos av medicinen precis innan jag la mig och hann precis tänka "vad bra att han inte spydde upp medicinen", sen hörde jag hur han började hulka. Han har ju känslig mage den där, så jag får kanske mosa tabletten och blanda i maten istället för att ge den hel. 

Jaja. Upp och torka var det ja. 

Pizza från Pizza Hut. Inte kattens pizza... 😂