Tisdag!

Har ni läst artiklarna om kvinnan som haft sin son inlåst i nästan 30 år??? Så sjukt! Den fup:en kommer bli intressant att läsa. Stackars människa. 

Annars är det väl som en alldeles vanlig tisdag idag. Vi upptäckte en knöl på Ted, som jag frågade 1177 om igår. Han ville se en bild och har nu kommit med sitt utlåtande, men jag ska för säkerhets skull ta upp det med läkaren på 3-årskontrollen nästa vecka. 

Jag är grön idag och även om jag är trött är jag på rätt bra humör, det är ju 1a december idag och nu börjar dagarna med julkalender på tv och paket- och aktivitetskalender hemma 🙂 

I dagens paket står på schemat att ta foton till julkort. Jag har en helt sjukt stört idé på temat i år. Får se om det lyckas, får jag till det med min sjuka plan jag gjort upp om hur det ska gå att få till så blir jag fan imponerad över mig själv 😂 

Grön, trött och glad. Var hittar man förresten är bra, men billig, concealer? Allt annat smink köper jag på Dollarstore och är svinnöjd, men deras concealer stämmer inte alls med min hudfärg och jag tänker att det vore nice att kunna dölja dom trötta ringarna under ögonen lite.