Tre glada

Men åh. Den här dagen kommer jag minnas så länge jag lever. 

När jag hämtade Ian så sprang han mot mig och hoppade upp i min famn. Det har han nog inte gjort sedan han var 3-4 år. Han var så glad och hans första dag på fritids hade varit toppen. Han såg så himla lycklig ut ❤

En annan som var glad var lilla Ted. Han spelade fotboll med fröken Camilla när jag kom. Han hade gråtit flera gånger under förmiddagen, men sedan hade han kommit igång och accepterat sitt förskoleöde. 

Efter vi kommit hem gick vi över till barnens nyaste kusin. Hon är så mjuk och fin och när jag pussar på henne så drar jag typ i hela hennes ansikte i munnen. Fasters lilla apa ❤ 

Väl hemma blev det en riktigt lyxmiddag som pojkarna beställt - nudlar. Yeay..... I ett försök att pimpa upp den hade jag ner rester av en grillad kyckling och lite majs. Såg ut som någon slags grismat typ, men det blev faktiskt lite godare i alla fall. 

Mätta och trötta gjorde vi i ordning oss, la oss i sängen och läste böcker innan vi somnade. 

Vilken perfekt första fritidsdag. Kommer minnas den glada Ian och hans ansiktsuttryck alltid. 



#1 - - Renée :

Vilka lockar 😍

Svar: Ja, han är en riktigt lockig. Får se om han alltid kommer ha så eller om det försvinner 🙂
Lina