Märklig känsla

Jag ska inatt vara ensam hemma för första gången på SJU år! Helt sjukt. Det är tyst och tomt och jag känner mig helt tragisk. 

Fritids och förskola har stängt i morgon och för att inte behöva slita upp pojkarna och köra dom till mormor och morfar klockan sju i morgon bitti så ska dom sova där inatt. Ted har aldrig ens sovit borta. Har lämnat tydliga instruktioner att vid minsta han säger att han vill hem så åker jag och hämtar honom. 

Vad gör man när man är helt solo för första gången på sju år? Jag är svinhungrig, men hade ingen lust att fixa något att äta. Sitter i soffan med tv:n avstängd och bara glor rätt ut. 

Jag brukar längta efter tystnaden, men nu känns den ovälkommen. 

Känner mig inte hel. Mest bara trasig. 

#1 - - Mamsen:

Men hjärtat... Du får smyga in och sova här du med... ❤️

#2 - - Renée :

Fantastiskt nyttigt ändå tror du inte? Att bara var själv med sig själv och sina tankar ❤️

Svar: Nu är jag själv med Glee på Netflex. Helt okej, förutom att jag för första gången med tre månader har täcke och inte bara påslakanet. det blev en aningens kallare i sängen utan den lilla värmekaminen 😂
Lina