Vi har en vinnare!


Tror jag. Måste kanske kolla i dagsljus också och inte bara i skum kväll med lampan tänd-belysning. 

Men än så länge har vi alltså en vinnare. 

Nu hoppas jag att jag vinner på lotto på lördag. Då betalar jag någon annan att fixa pojkarnas rum, köpa nya sommardäck och fälgar (mina är stulna) och fixa sovrum. 


#1 - - Mamsen:

Målning i pojkarnas rum, tapetsering i ert sovrum, tapetsering i Pontus kök, målning Linus hus, målning/tapetsering i 2:an på 11B, renovering av 1:an i 4:an, gör klart vårt nya sovrum, lägga golv i vårt gamla sovrum, lägga golv och måla vårt lekrum, fixa vårt kontor och SPRÄNG vårt jävla kök.

Kan du se till att vinna stort, jävligt stort, så att det räcker och blir över – innan jag spränger mig själv... ;)

Svar: Ja, det är ju drömvinsten vi satsar på, så det kommer gå att fixa allt i ett nafs! 😁
Lina

#2 - - Mamsen:

Det vore toppen, innan allt rämnar!