När det flyter

Efter att ha fått hjärnblödning efter besöket trädgårdsnissen var här och föreslog röd sten (typ oförlåtligt) så kom det en offert på det hela som typ var oförlåtlig den med. Hur ska jag reda upp det här, tänkte jag. 

Jag författade ett väldigt fint mail som svar på offerten och frågade om ordföranden kanske hade missat att framföra vissa delar och sedan stolpade jag upp mina grejer.
Fick till svar att han ville ha ett nytt möte, så idag träffades vi. 

Vad jag känner nu? Jag har INGEN hjärnblödning längre. Jag typ ÄLSKAR nissen nu! Världens bästaste och trevligaste man. Som förstod mig! Och för att det ska bli enkelt så har vi nu tagit mina idéer och hans idéer och anpassat det till något så att båda blir nöjda. 

Ny offert kommer efter helgen. Jag ser fram emot det med spänning. 

Jag ❤ Trädgårdsnissen