Onsdagsdejt med Renée

Hemkommen från dejt med Renée 😊 En mysig kväll med tända ljus och 40 simmade längder och så en liten sväng på Max efter det. Man måste ju ta igen det man motionerade bort, annars är det ingen mening 😂 

Barnen brukar ju kunna strula en hel del på kvällarna om jag är borta, men när jag kom hem möttes jag av detta:
Tre utslagna pojkar. Så himla gosigt. Som tur var vaknade Dennis (efter att jag dragit honom i foten) och gick upp för att duscha. Tog väl typ 30 sekunder så hade jag knölat ner mig på min plats. Det finns ju inget bättre än att trängas med dom där två små. 

Nu blir det lite tv innan sovdags. I morgon ringer klockan vid 6 igen. "Vilka är dina arbetstider?" har kollegorna frågat. "Ja, jag tänkte att jag kommer och går lite som jag vill" svarar jag 😂 Ju tidigare jag är där, desto tidigare får jag ju gå. Man får inte vara dum inte.