En dag i Solna

Full sjå från morgon till kväll. Vi vaknade, gjorde i ordning oss och sen åkte vi till Karolinska för att hämta och skjutsa hem pojkarnas farmor. Sedan skulle jag iväg och fixa mina naglar, så medan Ian blev kvar där för att ha lite egentid med sin farmor åkte resten av familjen till Solna centrum. Dennis strosade runt i affärer medan jag satt på salongen. 

Hur vill du ha det? frågade den försynta nageltjejen. Och det var ju ingen svår fråga. Många går ju runt med långa jävla klor och ser helt hysteriska ut om fingrarna, det tycker inte jag är så snyggt. Visst färg och glitter kan ju vara snyggt, men en del kombinerar ju färger och skit kors och tvärs som om det inte fanns någon morgondag. Möjligtvis är jag en ungersk skata, men det finns gränser även för mig. Hade redan från början bestämt att jag skulle köra på fransk och med lite glitter och så fick det bli. 

Är också väldigt glad över att jag fick tid hos den tjejen jag var hos, många av dom andra var lite för "all over the place" för min smak. Hon var jättegullig och trevlig och jordnära. 

När det var färdigt åkte vi tillbaka till farmorn och sen drog vi och käkade pizza allihopa, sen var det bara till att brumma hemåt igen.  

I morgon ska vi ner på festivalen har vi tänkt. Kolla om det finns någon rolig karusell att åka och lite så.