Sunny sunday

Vilken otrolig dag vi har haft! Vi var ute på gården i flera timmar, så skönt. Det känns nästan som jag fått färg i ansiktet också, eller så stramar det bara för att jag inte smörjt in mig med ansiktssmörj idag. Har inte kollat i spegeln än. 

Det är ju väldigt dåligt med barn här där vi bor, det är tråkigt. Men i gården ovanför så bor det två pojkar som Ian brukar leka med ibland. Stora pojkar, dom är åtta, men dom är jättesnälla och låter Ian vara med. Han tycker det är jätteroligt förstås. Jag är glad över att dom är snälla och försöker hålla det lite på hans nivå, så att han har chans att hänga på. 

Idag så sparkade dom fotboll och cyklade. Då fick Ian glänsa lite när grabbarna blev avis på hans gashandtag på cykeln. Såg rätt kul ut när två åttaåringar ville prova och cyklade runt på Ians lilla cykel med stödhjul. 

Dennis brorsa och hans tjej kom hit och vi satt ute och fikade i ett par timmar. 

Frisk luft större delen av dagen tar ut sin rätt och Ian ville lägga sig redan halv sex. Fick honom att hålla ut en liten stund till, men exakt 18:08 slog han igen ögonen. Min lilleplutt.






#1 - - Mamsen:

Vilken mysig dag! Blir glad när jag ser de fina bilderna! Och vilken stor och fin tomt ni har! Och lättskött, framför allt…

Svar: Tomten är perfekt! Och så skönt att vi har anställda som tar hand om allt, så vi kan lägga tiden på annat 😁
Lina