Väggkatastrof

Ni ser den där hopplösa väggen där? Tanken var att min älskade tavla skulle flyttas lite åt höger och sen skulle den där fula gröna vägglampan hänga till vänster om den. 


Vi kan ju säga som så att vi här hemma är aldrig överens om hur saker och ting ska vara här hemma (och därför är Dennis klok och har gett allt inredningsansvar till mig), men denna gång var vi rörande överens för första gången. Så man kan ju säga att jag kände mig blåst på konfekten när den där sablans lampan steg i pris snabbare än.... hmm... hittar ingen bra jämförelse, men snabbt var det i alla fall. 

Om jag letat sönder internet efter en likadan? Ja. Om jag hittat någon? Hahaha! Vilken dum fråga. Såklart att jag inte har. 

Så nu är frågan; vad tusan ska vi sätta upp till vänster om min Marn??? Förslag mottages tacksamt. 

#1 - - Mamsen:

Vad hända med den andra Marn. Placera dem båda på den vita ytan mellan hörnet och hyllan, men så att de två blir en enhet med kanske 30 cm mellan dem eller så…

Svar: Dom andra Marn får vänta på bättre tider. Fel färg.
Lina