Rullande åska

Äntligen var det dags för det vi väntat på sedan november - Håkan Hellström på Stockholms stadion! 


Efter jobbet i fredags pussade jag min tjuriga lilla son hejdå och hade nästan gasen i botten (tror inte den där bilen klarar mer än 140, då trillar den säkert ihop 😂) hela vägen till Solna, där vi parkerade, lämnade packningen och åt räksmörgåsar hos svärmor innan vi drog in till stan. 

Konserten var sjukt bra, men den där Erik Lundin hade ju kunnat strykas. Vad tusan är det där för kass sak? Jag typ gillar dålig hiphop, men det där var det sämsta jag någonsin hört med mina stackars öron. 

Håkan var i alla fall magisk, som alltid. Vi var mer än nöjda båda två. Tur med vädret hade vi också, stackarna som gick i lördags höll ju på att regna bort. 

Efter konserten lämnade vi stadion tillsammans med 27 000 andra, men hade sånt flyt att vi lyckades kapa en taxi nästan direkt. Ibland ska man ha flyt. 

Tack för en väldigt mysig kväll, min finaste fina ❤ (Dennis alltså, inte Håkan.) 

#1 - - Dee:

Mycket fin kväll älskling :)