Pappafritt

Dennis tillbringar helgen i Jönköping och jag hade tänkt att Ian och jag skulle ha en massa kul ihop. Men oftast blir det ju inte som man tänkt sig, så när han fick feber och blev het som en kamin igår kväll borde jag inte blivit förvånad. 


Så vi har kanske inte haft så mycket kul idag, men vi har i alla fall haft väldigt mysigt. Legat och kollat på film hela dagen, så vid fyra fick jag nog och så åkte vi till Mc Donalds. Tänkte att sjuklingen behövde muntras upp lite. 

Efter Donken hälsade vi på mormor och morfar och det finns ju ingen plats i världen som är roligare att vara på än där hemma. I alla fall enligt Ian. 

På vägen hem åkte vi och köpte chips och dipp och sen avslutade vi kvällen med att mysa i sängen. Så helt tokig har dagen inte varit ändå. Trots hög feber. 

I morgon kväll kommer vår pappa hem igen, och jag tror att vi längtar liks mycket båda två.