Då var roliga veckan slut

Idag är det fredag, och alltså sista dagen som min andra favoritläkare är tillförordnad chef. Veckans särbehandling avslutades med att jag slog in ett paket så fint med silverpapper och presentsnören. Med micopopcorn i, så han kan koppla av efter en stressig chefsvecka, haha.
 
Jag har ju haft det ganska trist här på jobbet sedan jag började. Eller alltså, mina tjejer är ju jätteroliga. Så vi har kul ihop, men själva skrivningen är ju inte den mest spännande. Så det är inte alltid så jätteroligt här. Men denna vecka har varit riktigt rolig och det har varit mycket tok och skratt och det tackade jag den tillfälliga chefen för.
 
Vad förvånad jag blev när han traskade in här på förmiddagen och sa att han skulle bjuda mig på lunch idag som tack för att jag gjort hans vecka rolig, det hade jag verkligen inte räknat med. Så stod han här vid mitt skrivbord och vi bestämde tid och så vidare och så helt plötsligt tar han tag i ett papper på min anslagstavla och börjar garva och jag fattar ingenting. Då visar det sig att operationsplaneraren har skrivit ut en bild på tillfälliga chefen och satt upp på min anslagstavla!!! Jag höll fan på att dö! Så jävla pinsamt!!! HAHA!!! Jag bah: Det är inte jag, det är Daniel!!!! Haha! Jaja, ska leta upp en bild på min andra favoläkare och sätta upp, så har jag snart en liten samling här :)
 
Det är i alla fall roligt när det händer lite roliga saker här, det får en att trivas lite bättre. Det är roligare när dagarna inte känns lika långsamma när man inte sitter och tittar på klockan var tionde minut för att man vill härifrån.
 
Så i alla fall. Tack för denna vecka, den roligaste sedan jag började här i september :)