Dead end

Har kört med Netflix bra länge och har typ irriterat mig nästan lika länge på att det inte finns en enda vettig film att se. Netflixs filmutbud är typ lika bra som hyrfilmsutbudet på Karamellfarbrorn, som Dennis och jag gjorde misstaget att hyra film på för några veckor sedan... 


Idag gjorde jag slag i saken och fixade Viaplay istället, så man kan köra på det ett tag som omväxling. Yeay, tänkte jag när jag la mig i sängen för att kunna kolla in utbudet lite. Happ. Apple-tv kräver att jag verifierar mitt köp av Viaplay med hjälp av inlogg på mitt itunes-konto. Nemas problemas, tänkte jag.

Men så skulle jag förstås aldrig ha tänkt. För nu har jag testat typ fenhundrasjuttioelva möjliga lösenord och inget är rätt!!! Måste alltså kliva upp från den varma sängen och starta datorn och krångla meddelar Apple-tv mig. Fy fan. Ingenting går som smort, det är alltid någon liten återvändsgränd.