Världens finaste Renée

Vi har ju en sån där Renée som hör till vår lilla skara av människor som vi verkligen tycker om hur mycket som helst.

Jag är lite kräsen med vad jag gillar för folk, men Renée liksom. Hon är typ den vettigaste jag känner. Och så är hon sjukt rolig och väldigt söt också. En riktig A-människa 😊

För ett tag sedan fyllde hon år, men eftersom att vi av någon anledning inte var bjudna på hennes storslagna födelsedagsfika så blev jag sjukt sur och sket i att fixa present åt henne. Tji fick hon liksom.

Men sen tänkte jag att jag får väl som vanligt vara den större människan och uppvakta henne ändå. Så ikväll när hon kom hit så fick hon väldigt fina väl genomtänkta (haha!) presenter.
1. Marmorplast. För några månader sedan skrev jag om hur fult jag tyckte det var med den där jädra marmorn som alla plastade in hela sina hem med. Det visade sig att Renée hade tänkt plasta in sitt hem också, men efter att jag skrivit det där så vågade hon inte, haha! Nu fick hon en rulle med vacker grå plastmarmor, så nu kan hon plasta på bäst hon vill! 😂
2. Ernst-lykta. Renée hatar Ernst. Med all rätt. Han är ju så jävla irriterande. Så självklart måste hon ju ha en fin ljuslykta med ett stämningsfullt Ernst-citat som höjer mysfaktorn där hemma.
3. Sås. När Renée är här så suger hon i sig gräddsås med sugrör och skyller sedan på Ian, så det finns ju inget finare man kan ge henne än en flaska med gräddsås! 😀

När jag tänker efter så kan det vara dom bästa presenterna jag kommit på till någon ever. Till dig Renée med kärlek 😂

#1 - - Renée :

HAHA antagligen det bästa inlägget jag läst 😂
Fina lilla extrafamiljen ❤️ Att ni glömde min födelsedag behöver vi inte tala högt om...
Med sådär fina presenter är allt förlåtet haha! Förutom kanske Ernst...

Svar: Hur i helskotta ska man kunna komma ihåg när man inte blir inbjuden till fika??? 😂😂😂
Lina