Tack som fan

När man ska få besök av bästaste kompisarna som man inte träffat på längre och så visar det sig att Dennis och Lovan har gått bakom ryggen på mig och Jonas och planerat FOTBOLLSKVÄLL utan vår vetskap!!! 


Nu sitter vi här med två ungar som springer runt som jag vet inte vad och blir tvingade att titta på nån jättedålig fotbollsmatch. 

Jag trodde att den dagen jag blev besviken på Lovan aldrig skulle komma, men nu har det alltså hänt... 

#1 - - Renée :

HAHA 😂

#2 - - Lovan :

Hahaha 😂 Men nu kom jag ju på varför du avbokade nyårsafton,det var inte pga sjukdom utan för att jag sa att vi måste se City-Liverpool på nyårsafton! 😜😂 mår du bättre nu förresten? /Lovan

Svar: Haha! Nu kom du på mig. Jo, det är mycket bättre. Är fortfarande slut i kroppen och tung i huvudet, men är uppe på benen iaf.
Lina