Födelsedagsfirande

I helgen var ju Dennis mamma här, vi skulle förutom att vanligt samkväma gå ut och fira att Dennis fyller år och att hans brorsa har fyllt år.

Kommer inte ihåg när jag klämde en trerätters sist, men det lyckades jag med i lördags. Var egentligen svinmätt efter för- och huvudrätt, men när Dennis sa att han skulle slå till med en crème brûlee så kände jag att jag också skulle klämma en om det så var det sista jag gjorde här i livet. Och det är jag glad över, den var gudomligt god!

Mätta och glada åkte vi sedan och hämtade Ian, som lyckades somna tio minuter innan vi hämtade honom. Han vaknade inte på vägen hem och vi kunde bära in och lägga honom i sängen. Jag lyckades klä av honom också utan att han rörde en min, men när jag skulle dra upp den nya blöjan vaknade han och tittade han upp på mig, log med hela ansiktet och utbrast ett alldeles underbart "mamma!" och kramade mig och sen somnade han igen. Underbara älskling ❤

Nedan kommer lite bilder från middagen. Hann dock inte föreviga räkorna innan dom var slut. Så jävla goda.