Tapetletande


Jag letar tapet till hallen. Jag vill ha en tapet som är så hysteriskt hemsk att om jag har öppen ytterdörr och någon går förbi och råkar se in så ska denna någon tänka "fy i helvete, hur kan man leva med den där tapeten på väggen?!" 

Lite (eller rätt mycket) så ser ju tapeterna på bilderna ovanför ut. Det är bara det att då dessa tapeter går på cirka 800 spänn rullen känns det ju lite overkill. Så om någon skulle råka hitta något lika hysteriskt för en billigare penning, tipsa gärna. Det är typ två våder som kommer gå åt och om jag skulle råka ångra mig så vill jag kunna måla över skiten vitt igen utan att gråta blod...
#1 - - Dee:

Varför har du fastnat på såna där tapeter? Känns som Alice i Underlandet eller nåt

Svar: Allt annat är ju så jävla trist här hemma, då kan det ju behövas en hysterisk tapet för att liva upp. lite som HLR liksom, haha!
Lina

#2 - - Mamsen:

Den första tycker jag är bättre än de andra… Stackars Papa D!

#3 - - Mamsen:

Ta den här så blir Dennis gladare…
http://www.rusta.com/Root/InRiver/Large/20401412.jpg

#4 - - Dee:

Rule Britannia!

#5 - - HB:

Kollat in Hannas tapeter?
Dom är ju ganska speciella och roliga.
Vi hade en utav dom som två väder i köket på rekylgatan.

http://www.tapetorama.se/hanna_werning_tapeter.php

Svar: Kikade nu och det var inte riktigt det jag tänkt mig :)
Lina

#6 - - HB:

Du vill ha mer tantigt och gardinaktigt?! 😀

Svar: Jag vette fan vad jag vill. Det ska liksom kännas att "Den hör fula måste jag ha i min hall!!!" när jag ser den, haha! 😂
Lina