Nya familjemedlemmar

Vi har fått husdjur! Så himla mysigt. Man hade ju kunnat tro att det räckte med katten, men icke! Vi kände att vi vill dela vårt hem med fler krabater och därför har vi skaffat oss ett gäng härliga baggar som bor i skafferiet. Jävla helvetes skit och alla andra fula ord jag kan. Tydligen är det något skit man kan få hem genom livsmedel man handlat, så idag har jag roar mig med att slänga det vi hade i skafferiet (Hej eko - farväl mat) och skurat, skurat, skurat. Dom nya husdjuren gillar tydligen inte lagerblad, så bladen jag hade här hemma ligger prydligt utspridda bland hyllorna, istället för att få ligga och simma i någon god köttgryta. Jag hoppas att dom jävlarna är borta nu, tills dom är det kommer jag döda dom en efter en (nej, jag tycker inte att alla varelser har lika stor rätt att leva). Har inte sett några fler idag iaf, men några eftersläntrare får man räkna med. 

Nu ligger jag här med kurrande mage, medan skåpet ekar tomt.