Minnen

 
Små barndomsminnen som nu har kommit i min ägo.
I skålen fanns massa spännande som man kunde titta på när man var liten, nu är den tom på det materiella, men innehåller minnen som aldrig kommer försvinna.
Ringen var jag helt fascinerad av när jag var liten, ametisten är liksom stor i mina ögon nu, fatta hur gigantisk den såg ut när jag var liten! Farmor sa redan då att jag skulle få ringen den dagen hon inte fanns och det hade hon även skrivit i det brev hon lämnade efter sig.
 
Lilla farmor. Jag önskar att jag aldrig någonsin hade fått den i min ägo. För så länge jag inte hade den, så fanns du kvar ♥
#1 - - K:

Tack fina Lina!
Hoppas att du kämpar på gott i sorgen, ringen och skålen är supervackra precis som din farmor helt säkert var! =)

#2 - - Camilla Storvist:

Så fint skrivet Lina!
Det var en väldigt vacker ring!