Hårvård

I dag bokade jag klipptid, ville egentligen springa dit på en gång och få det fixat men det var fullt hela dagen. Nu ska jag dit på måndag klockan 15 istället. Väldigt viktigt att komma ihåg detta. (Har glömt att köpa en ny kalender, så nu får jag liksom komma ihåg precis allt i skallen.)

När jag väntade på bussen hem från stan så stod jag i och kollade på hårprodukter i skyltfönstret och tänkte att jag kanske ska köpa en så sju jädra helsikes bra hårinpackning så att jag inte får en sån där utskällning jag brukar få när jag går till min frissa och sagt och gjort. Gick in och bad om sådan och kom ut därifrån med en.
Sju jädra helsikes dyr var den också. Så dyr så man fick med ett doftljus på köpet. Fint med plåster på såren, tänkte jag. Då kan jag ligga i badet med hårinpackning och ljuset på badkarskanten.

Tji fick jag, för när jag tog upp ljuset ur den fina lilla lådan för att lukta på då, så var det som att få en mental käftsmäll. Och en släng migrän på det. Luktade gammal stark parfymhäxa.

Hoppas på att hårinpackningen fungerar bättre. Så jag slipper få "skäll" på måndag :)

#1 - - Renée:

Tips! Kolla in sidan feelunique.com

Mycket billigare att beställa hårgrejer och sånt tjafs därifrån istället för i svindyra Sverige hehe :P

#2 - - Lina:

Tack Renée! Ska kolla in till nästa gång jag behöver något, annars kommer jag få vara med i den nya säsongen av Lyxfällan, haha!