Det är så man märker det :P

Jag var lite trött och grinig tidigare idag (nu är jag bara trött).
Skickade sms till Robin:
Om inte du har med dig cheeseburgare hem till mig sen så gör jag slut.

Sen la jag mig och sov middag. Nu när han kommer hem tre timmar senare så har han med sig två cheeseburgare och cola.

I guess he loves me ;P

#1 - - Carolina [fotograf]:

Förlåt för sent svar, men nu är jag tillbaka så smått efter USA-resan. ♥ Med lite småsteg ska bloggen bli sommarfin och massa USA-bilder och roligheter ska läggas upp. Kommer bli lite lugnt över Valborg, men sen drar jag igång som vanligt ♥ Kolla gärna in min kärlekshälsning ♥ ♥ ♥

#2 - - Carolina [fotograf]:

Förlåt för sent svar, men nu är jag tillbaka så smått efter USA-resan. ♥ Med lite småsteg ska bloggen bli sommarfin och massa USA-bilder och roligheter ska läggas upp. Kommer bli lite lugnt över Valborg, men sen drar jag igång som vanligt ♥ Kolla gärna in min kärlekshälsning ♥ ♥ ♥

#3 - - Carolina [fotograf]:

Förlåt för sent svar, men nu är jag tillbaka så smått efter USA-resan. ♥ Med lite småsteg ska bloggen bli sommarfin och massa USA-bilder och roligheter ska läggas upp. Kommer bli lite lugnt över Valborg, men sen drar jag igång som vanligt ♥ Kolla gärna in min kärlekshälsning ♥ ♥ ♥