Vad köper man till sin pappa?


Min papí fyller år den elfte november. Det är typ jättesvårt, om inte svårast i hela världen, att köpa presenter till honom... Inte lättaste lätt alltså.

Vad köper man till en pappa som fyller år? Nästa år fyller han ju 50, så då får man slå till med nå större.



#1 - - Miss0 - svensk tjej i Oslo:

Haha, komiskt! Skulle just ta och skriva till dig ;)



Jo det gick fint med sms:et, det kom fram ;) Men jag hade lyckats somna för en gångs skull och så förvirrad som jag är nu för tiden så glömde jag helt bort det. Sorry!



Men jag är kvar i Sverige så en lunch / fika skulle ju sitta fint då :)

#2 - - K:

Ja världens galning! =P



Hmm... min pappa blir väldigt glad för choklad kombinerat med bra böcker, eftersom han är dålig på att själv ha tid att köpa böcker eller hitta dem. Men ja, om han fyller 50 kanske man vill slå på lite större... har han inget intresseområde då?

#3 - - Miss0 - svensk tjej i Oslo:

Måste bara kolla upp lite.. ska evt på en liten tur till Linköping. Och det kan evt bli på måndag. Lite omöjligt att svara på det just nu faktiskt :/

Nå roliga planer i helgen då?

#4 - - Brutala Bloggen:

Pappor är svåra att köpa till =S



Får köra på samma som mammi får kanske,, en bukett blommor!