Fix fix

Idag kom min klänning till bröllopet :) Den är så fin så fin, och den sitter så bra så bra :) Var och köpte skor också, dom var sköna, men inte riktigt sånna jag hade velat ha, men RH tyckte dom var jättefina så dom får duga iaf :P
Tänkte också att jag skulle få lite mer hudfärg till lördagen, så jag har legat en stund i Patriks solarium. Blir två svängar till i det den här veckan, så kanske det blir bra.

Ringde och pratade med en person på skatteverket idag också.
Samtalet började typ så här:
Kvinna på skatteverket: Hej, det är  xxxxxxxxx, välkommen til skatteverket.
Pinkis: Hej, du jag behöver lite hjälp här, jag fattar ingenting, jag känner mig som en nolla, typ.
Kvinna på skatteverket: *skratt* Det behöver du inte göra, det är många som inte förstår ett dugg!


Samtalet slutade typ så här:
Pinkis: Jaha... men då gör man bara så där då?
Kvinna på skatteverket: Mmm... jaaa, precis (jävla nolla).

Ursäkta mig för att jag inte har läst "Deklarera för dummies - så här gör du avdrag"




#1 - - ROSAMARTINA [bloggdesign]:

Ja, det låter som en bra idé, behöver ha nån att skvallra lite med ;)

Kram!



PS: När jag först läste inlägget trodde jag att RH friat?!??! ^^

#2 - - Anna:

Bröllop - vad har jag missat nu???? Bara besökare puuuhhhhh

Välkommen i skattedumhövveklubben..jag är hedersmedlem ;)

#3 - - Malin Lj:

Spännande o få se klänningen sen:)

#4 - - Anna:

Du har fått en award av mig!