Tick tack...tick tack...

Ibland går tiden så jävla långsamt.

Natt-tv suger verkligen. I natt finns inte ens skit att kolla på. Helt B. Läste i en bok som jag köpte idag, men var tvungen att sluta. Handlar om en 16årig tjej som har leukemi och som inte alls har lång tid kvar att leva. Boken var ju inte direkt en humörupphöjare, så jag la den åt sidan.

I ringde igår kväll och sa att vi ska jobba den 3.e. Hon skulle ringa chefen och försöka fixa i morgon. Hon är söt hon :) Tänker på mig som är arbetslös, haha! :)

Mormor skickade sms i helgen om att jag skulle maila önskelista till henne. Jag kommer inte på en enda sak som jag önskar mig, förutom ett jobb. Alternativt en lottovinst på 122 miljoner. Kan du fixa det, mormor? =/

#1 - - Anna:

Hallå gumz :D alltså min väninna har INTE kommit hem än.. :( trodde hon skulle va ledig den här veckan men har enligt sms fått reda på att hon hör av sig till mig idag..jag har inte glömt dig ;)

Skickar massa kramar!!!

#2 - - Mormor:

Om jag va en fixare Lina, skulle vi alla Engström-are vara miljonärer för länge sedan.

Jag är född under fel stjärna och på en måndag dess utom.

Min önskelista är nästan färdig

mailar om ett par dagar

POK / Mo

#3 - - Mormor:

Plus att Farmor naturligtvis skulle vara miljonärska hahahaha.

#4 - - Anna:

Puss..sikta in dig på nästa vecka eller veckan därefter..hur jobbar du?

#5 - - Lina:

ANNA:Har inte nå tider än som det ser ut, så jag kan nog lite när som helst :)

#6 - - Anna:

Vart har du tatt vägen gumman? Saknar dig kram

#7 - - jaCob:

Lina!!!!

Det var inte för att vara otrevlig som jag inte svarade på ditt sms imorse, jag hade bara 21öre kvar på mobilen, så det gick inte att skicka nåt! :(

Ville bara säga det...

Ha det bäst! =)

Kram!

//J