Sunset

Allt är lugnt och stilla. Det enda som hörs utanför är ljudet av små fina regndroppar som faller mot fönsterblecket.
Solnedgång. Är inte det bland det finaste som finns? Lika men ändå alltid så olika... Så här ser solnedågngen ut från mitt fönster ikväll.




















#1 - - Mormor:

Ååååå, vilka fina bilder, helt underbara.

Bra fotat Lina,

Min utsikt nattetid, höghuset Rekylgatan 2.

Betongromantik ??!!



P&K /Mormor och Zizzi

#2 - - Anna:

Jättevackert!!!

#3 - - avve:

haha jag e bara HAPPY när jag får dricka.... hmmm alcohol problem??? Nääää inte vad jag kallar det! Hörru vars e du??? MIIIIIISSS YOOOOOOOOUU!! ok ok jag kanske e lite onykter =D

#4 - - Anna:

Hallå? Kom hem nu???? Börjar få Lina abstinens...

#5 - - Jennica:

Haha, måste bara berätta att idag kom spyan på mattan som vi "pratade" om när jag hade köpt mattan. Tips på hur man får bort den? ;)