Det blir ju inte alltid som man tänkt sig....

Var ner på stan idag och stökade med alla människor. Jag hatar stan, jag hatar affärer och jag hatar människor. Inte hittade jag vad jag sökte heller, men jag har ju nån gammal trasa jag kan ha på mig i morgon iaf, det får väl duga.

Mitt i allt stök när jag var så trött på folk så ringde det från jobbet. En tjej var dålig och ville vara hemma på nyårsdagen, men hon fick inte tag på någon vikarie som ville jobba dagen efter nyårsfesten. Tyckte synd om henne, så jag sa att jag gäääärna kommer och jobbar 7:30 då. Hon blev glad.

Mina planer ändras lite bara. Systembolagetshoppingen ställdes in. Nog för att jag kan jobba på Nyårsdagen, men jag tänker fan inte göra det apbakis.

Jag tror att det är det här som kallas att bli äldre och klokare.....

#1 - - Anna:

Tjena bruttan,skäms nästan men har inte vart in på ett tag :(

Tänkte höra med dig om du vet nån som haft en Greyhound, svart hane med vitt på nosen & bröstet- från Västerås??

Nu är ju V-ås stort men ifall att du vet nån..kan du kolla lite info åt mig?

Jag har ju fått en hund till nu på annandagen- Nemo, ser ut som ovan...han är 4 år & har varit i V-ås men kunde inte va hos den/dom p.g.a att han skällde & yla i lgh så grannarna klagade på den/dom som hade honom..om det nu stämmer?

OM du vet nån som ev. har nån aning kan du väl höra av dig gumman? Vill bara kolla info som jag fått o.s.v !! GOTT NYTT ÅR på er godingar!

Nyårslöftet för Lina 2009 är att vara väldigt snäll & älskvärd mot RH ;)

(fjäskarför attRHskatatueramig)

#2 - - j:

jag börjar faktiskt en hel halvtimme tidigare än dig..så det är en halvtimme mer synd om mig! :p

Gott Nytt År!! =)

#3 - - Anna:

Nää du e inte korkad- du vet crisse ingår i inventarielistan ;)

Ja nemo är min- dessa hundar är gratis..ingen som vill ha dom :(

Pözz på er...