alla helgons blodiga natt?

AHHH!!! Det är ju Alla helgonsdag på lördag när jag ska jobba natt! Såg det i kalendern nu! Hahaha, dagpersonalen kommer hitta mig vaggandes i ett hörn på morgonen när dom kommer, för jag blir ju nervös när jag jobbar natt i vanliga fall och tycker att jag ser en massa japanska människor som krälar omkring i korridorerna (för mycket japansk skräckfilm blir man tydligen lite skadad av, haha). Det är jag, Berro och Annelie som ska jobba den natten. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag slipper jobba ensam i lilla huset, så kanske jag slipper sitta med hjärtat i halsgropen 10 timmar i sträck :P

Alldeles alldeles strax är Robin Hood hemma :) Får man ha sin normala huvudkudde inatt iaf :D
Håller på och fixar lite mat nu så den är färdig när han kommer.

Merne, du skulle vara här å kolla på DH med mig sen, har köpt mangosorbet :P
#1 - - A n n a:

Här blev det "Last king of Scotland" under dan..den va skitbra men lite väl blodig för min smak ;) (handlar om Idi Amin)
Hoppas du får en fin dag gumman..*kram*

#2 - - meems:

I know, jag är en dålig människa!
Miss my cupcake. p!ss