Freeeeeeeeeeedag... typ igen :P

Känns som att jag har haft fredag hela veckan bara för att jag varit ledig. Skönt och tradigt på samma gång.

Var ju ingen stor grej det där med fyllecellen, han blev ju inte ens tagen för fylla så... Så var det ju brorsan som kom på den geniala idén förstås, haha. Han kommer med idéerna, dom andra råkar i trubbel, haha.

Om man ska ta tag i sig själv och göra något livsförgyllande nu kanske. Jupp jupp....

Fick förresten svar om praktik idag. Jag ska vara på Apalbyskolan. Undrar om det är där min älskade kusin och Gudson går. Är det så Yvonne? Va?

#1 - - Yvonne:

Nix, han går på Piltorp. Gick på Apalby förr, men det var inte bra. :)

#2 - - FH:

Jag tycker att du ska komma hem till mig på besök och hjälpa till med att plantera blommor o frön (egentligen så ska vi grilla o sola oss bruna på verandan.. men det säger vi inte)

Kram på sig!

#3 - - Rusk:

Jag har grillat idag! Wweeeeiii! Årets första... :-D

#4 - - Lina:

vi grillade för 3 veckor sen. du är efter :)

#5 - - FH:

Meehh..hallå vart har du tagit vägen *Snyft :/