Bortglömd

Idag har jag namnsdag. Exakt NOLL mammor har ringt och grattat mig. När jag blir mamma tänker jag aldrig glömma bort mitt barn. Inte ens när hon ska fylla 23 och har bott borta i flera år. Inte ens då.
#1 - - Anonym:

Grattis på namnsdagen! *kram*
Tack för en trevlig kväll igår. Hoppas du sov gott.

#2 - - Rusk:

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN KÄRA LINA!!!

Skulle aldrig glömma din namnsdag. :-O

Namnsdagskram på dig!
Kristian

#3 - - Fröken hemlig:

Grattis på namnsadagen i efterskott..maria =)
Syrran hade osså namnsdag men som den dåliga systern jag e så hade jag glömt det :/

Kram kram

#4 - - Lina:

tack själv, sov som en stock när jag väl somnade. när jag vaknade var halsen svullen å nu har jag feber. kom till e-tuna så var lektionen inställd. kul. min dag var perfekt. fick god frukost hos farmor iaf :)

#5 - - Lina:

tack rusk! :)

fh: du är en dåååålig syster som glömmer bort namnsdagar sådär :P