Utmanad!

Jag blev utmanad av FH att göra ett test; How Much Sex Appeal Do You Have?

Resultatet blev:

You Are 75% Sexy
image169

Your Sex Appeal Is: Extremely High

You're very sexy. You just have that certain something that takes over a room.
You know how to attract, entice, and keep whoever you want. You are truly appealing.


Hahaha, ja det var ju lite mer än den där 0%:an jag hade räknat med, hahaha :P


http://www.blogthings.com/howmuchsexappealdoyouhavequiz/



#1 - - mimmie:

haha fick inte samma procent men samma slutsatts hahaha ;P

#2 - - Rusk:

Jag fick 12.

#3 - - Mamsen:

Jag fick bara 63%. Ganska bra med tanke på att man snart är 46, något fluffig och lever i ett ständigt kaos!! Eller så beror det på att man är totalt blind och döv och har en helt annan uppfattning än sin omgivning. I så fall, låt mig vara det då?
: ) / Ma

#4 - - Lina:

haha, rusk hur kan man få 12?????

mamí: när jag blir 46 ska jag också få 63 :)

#5 - - Mamsen:

Tack vännen!

#6 - - Mormor:

Hej svejs mina "ungar"

Jag fick oxå 63 not bad, aha I´m 66
va kan man säja om de,
ja de är väl bara att sträcka på halsen.

PoK :)Mormis

#7 - - Lina:

värsta powergummorna i min släkt :D

#8 - - Mamsen:

Eller värsta lögnhalsarna, ha ha?

#9 - - Yvonne:

72%, inte illa. Bättre än jag trott. =)

#10 - - Lina:

haha, vad fan mamí, förstör inte det här nu :P

ja, där ser du yvonne, bara ut å ragga ;)

#11 - - Yvonne:

Hmmmm, Pater pecavi... vad har du gjort? *nyfiken*

#12 - - Lina:

har haft den som välkomsttext på mobilen sen jag var 17, och nu fick det vara med även här... tycker det passar in rätt bra på mig ;P