A night of passion

A night of passion
Hmm.... ska man på krogen idag eller? Är inte speciellt sugen, men ska man sitta här hemma helt ensam annars eller? Det är inte särskilt roligt.
Hade man kunnat dra med sig brorsan, då hade det varit skillnad. Men det är ju ålder 23 idag. Kanske kan smuggla in honom under jackan? :P

Äh, kanske är på lite bättre humör när tvätten är klar, golvet är dammsuget, och middagen är i magen. För nu känns allt mest kinkigt :P








3 cl Bacardi Grand Melón
passionsfruktjuice

Häll ingredienserna i en shaker.
Skaka och häll över is i ett highballglas.
       



#1 - - Fröken Hemlig:

Gå ut på en Tors? Nån som har en massa ledig tid??
En annan sitter på jobbet nu :/
Men drinken ser mumsig ut, såna ska jag minsann dricka snart :)

Åker på Onsadg o kommer hem på Lucia, skaru med?? Höll på att byta ut syrran igår..

Kram kram!

#2 - - Jossan:

hehe tackar! =)

#3 - - Lina:

fröken: denna vecka hade jag bara föreläsningar igår, och nu är jag ledig till på måndag, inte hade jag bokat in nå jobbtider heller, skönt :) haha, du kanske ska lämna syrran där borta om hon är dum igen ;)

jossan: så lite så :)

#4 - - Rusk:

Jaha... Nu skriver man sprit igen! :-|

Stekare!!!

Puss!
Kristian

#5 - - Fröken Hemlig:

Eyyhh!!
kolla vem som e med på listan idag då.. snacka om att vi e VIP are nu *s
jag e visserligen sist men ändå :)

#6 - - Lina:

tsss... den där drinken är till mig OCH Fröken H, så det så ;P hur är det med dig idag?

#7 - - Lina:

grattis fröken! :) ska vi köpa en varsin klänning och fira? ;)

#8 - - Fröken Hemlig:

Jaaa!! Det gör vi!!
Jag kan ju alltid kolla på Canaria om dom har nå snyggt dessutom.. massa klänningar blir det :P

Precis! Låt oss drinka nu ruskibuski.. ;)

#9 - - Christine:

hej gumms, glömde ringa... =( Är trött som fan!! Ringer imorn!

#10 - - Rusk:

Med mig lr fröken? Med mig är det i alla fall kanon! :-D

Klart som fan att du ska ha en drink, efter hårt diktinde och slit... :-P

Kramis
Kristian