Med livet som insats

Vilken jävla mardröm det var med den andra gardinlängden idag. 

Först kom jag inte ihåg hur fan det var jag gjorde med den andra, sen när jag kom på och hade sytt klart första steget så upptäckte jag att jag sytt ihop fel. Vad i helvete. Hade ingen sprätt så fick sitta och försöka tråckla upp 150 cm sydd längd med en synål. Nacken höll på att gå av. 

Började om igen. Denna gång blev det rätt. Toppen toppen. När jag ska sy det sista så börjar tråden psyka sig på undersidan. Vad fan!! Fick sprätta upp igen. Mixtrade lite med sy maskinen. Försökte igen. Samma jävla skit. Sprätta. Mixtra med maskinen. Nähe. Trädde om tråden två jävla gånger. Sen fungerade det igen. ÄNTLIGEN färdigt! 

Ser bra ut på håll. Nära ska man kanske inte titta. För att vara sytt av någon som inte kan sy och som inte hade knappnålar till hjälp med att hålla ihop skiten så är det ett mästerverk 😁 

Gardiner till golvet och adventsljusstakar i fönstret. Det tar sig. 
#1 - - Mamsen:

Jag är imponerad, blev superfint! Du kan bara du vill…

#2 - - Mamsen:

Jag är imponerad, blev superfint! Du kan bara du vill…

#3 - - Mamsen:

Jag är imponerad, blev superfint! Du kan bara du vill…

#4 - - Merne:

Håller med mamsen❣️👌🏼