Skolavslutning

Avslutningen hade varit bra sa Ian. Efteråt hade dom haft avslutningsfirande på fritids, där dom grillat och ätit glass och bullar och så lekt en massa olika lekar. 

När vi kom hem hade vi lite avslutningsfika. Pojkarna fick sommarlovspresenter, Ian ett kubbspel och Ted ett boccia. Efter fikat ville dom såklart ut och spela, men det var ju tammefan omöjligt då gräsmattan inte blivit klippt på två veckor och man typ behövde hugga sig fram med machete! Vi får göra ett nytt försök när gräsmattan är klippt. 

Lite senare tog vi en kvällstur till Aunundshög. Gick runt lite och lekte kurragömma bland stenarna. Mysigt 🙂 


#1 - - Mamsen:

Du är bara så bäst på att ordna det så fint och mysigt!

Svar: Jag kan tyvärr inte ta åt mig äran för att ha ordnat fint denna gång. Jag hade inte riktigt tid, så Dennis ryckte ut och hjälpte mig. Jag fixade bara fikat 🙂
Lina