Upcoming birthday

Om typ fem ögonblink fyller jag år, och i år har jag väl typ levt halva mitt liv om jag inte blir överkörd av en buss eller får någon dödlig sjukdom eller nå innan jag avlider i sjukdomen ålderdom. 35 blir jag alltså. Det känns som en rätt trevlig siffra. Speciellt när polaren på jobbet säger att jag ser ut som 23 😂 

Dagen till ära har jag gjort en liten önskelista, det blir man ju aldrig för gammal för. Och nä, Renée jag har inte tagit med det jag svarade dig, man får ju vara smart så det inte råkar bli dubbletter 😂


Min ampellilja har begått suicid, så en sådan hade varit trevligt att kunna stoppa ner i min ampel i fönstret. 

Två sett med grå sängkläder villhöver jag. Från Dollarstore, som har över förväntan bra sängkläder. Både sköna och relativt billiga. 

Småbarnsåren dödar mina naglar, så dom ser inte riktigt ut som dom gjorde en gång i tiden (mina egna för några år sedan på bilden), så jag önskar mig fejksådana. 

Vill försöka mig på druvor i spaljén på balkongen. Färg på druvorna spelar ingen roll, men dom ska vara söta och helst kärnfria eller småkärninga för barnen skull. Rhododendronjord ska bara bra till, har jag för mig att jag läste, så en säck sådan till vore nice. 

Grått överdrag till vår Ektorp som är så röd just nu att man blir psykiskt sjuk.