Mitt decennium i bilder

2010. Farmor och jag vid fikabordet när brorsan fyller år. 

2011. Issedor fyllde 5 år och redan då hade jag ångest över att han började bli gammal och förmodligen skulle kolavippen när som. 

2012. Farmor försvann och jag besökte hennes hemstad. Den finaste staden jag någonsin sett.

2013. Hyfsat ung och och hyfsat fräsch. Skickade denna bild till Dennis när han satt häktad och han fick komplimanger för sin fina tjej. Jo, man tackar ja 😁 

2014. Det absolut bästa på 30 år hände. Min fina Ian. Mammas Lilltroll ❤

2015. Vi tog en dag med Ian i Strömsholm och var nostalgiska över en dag vi var där år 2013. Ho Hey ❤

2016. Mamma och Ian, Ian och mamma. Du var mitt allt. Är mitt allt. Den största kärleken. 

2017. En till liten kärlek. Så mjuk. Så skör. Mammas gos. Mina finaste fina ❤

2018. Värmerekord. Varenda växt här hemma dog, vi levde och frodades. 

2019. Liten kille börjar bli stor. Både stor och fortfarande så liten. Vill bära dig genom hela livet, alltid.