Sentimental

Denna badbalja har både Ian och Ted tagit sina första bad i. Detta gör ju att en sentimental person med grov separationsångest egentligen borde spara baljan så länge man lever. Kanske inte bara spara. Kanske till och med förvara baljan i en upplyst glasmonter på den bästa platsen i hemmet. 


Men jag är ingen sentimental person med separationsångest, så jag har lagt ut den till försäljning. 


Farväl lilla badbalja. Jag kommer aldrig glömma bort när du stod här på golvet och världens finaste pojkar fick ta sina första bad i dig. Hur Dennis höll dom små barnen i sina händer och hur njutningsfulla och avslappnade ni såg ut där i vattnet. Tack för dom fina minnen du givit mig. Jag kommer aldrig glömma bort dig.

💔💔💔
😭😭😭

#1 - - Mamsen:

Detta känns stort, verkligen stort! En spegel och nu en badbalja, heja heja vännen!

Svar: Ja, men nu får det vara nog. Har fått stressmage och svettningar 😂😂😂
Lina