Spänningen stiger

Vilken dag! Det började helt ospännande med en cykeltur till morbror Pontus för att fika. När vi var färdigfikade åkte vi till stationen för att hämta upp farbror Dogge med sambo som kommit hem från Barcelona. Efter det var vi hungriga och åkte för att prova på KFC. Jag har alltid varit nöjd med KFC när jag ätit där utomlands, men kommer inte återvända till detta ställe här i stan inom snar framtid. Både upplevelsen och maten var B. 


På kvällen så tog vi en promenad till Coop och när vi kom hem var hela vårt hus omringat av poliser 😐 Väldigt spännande tyckte Ian. Vi andra tycker mest att det är trist att vissa ska dra hit trubbel till ett hus som alltid varit lugnt och skönt tidigare... 

Nu på kvällen sa Dennis att jag vann på Dagens Dubbel! Så kul! Dennis spelar ju typ varje dag, så det var ju roligt att jag som typ spelat tre gånger tidigare är duktigare på att sätta rätt hästar än vad han är 😂 Ska lära honom allt jag kan om hästspel nu 😂😂😂 

Det började med en vanlig dag och slutade med action och storvinster. Undrar vad morgondagen har att erbjuda? Spännande!