Inskolningen so far

Igår var ju alltså första inskolningsdagen, vi skulle vara där mellan 9-10:30. Jag vet inte jag. Mitt intryck av första dagen var väl kanske inte det bästa, men Ian verkade nöjd och det är huvudsaken.

Idag var det dock bättre. Vi skulle vara där mellan 9-13:30, men då en viss liten herre inte alls ville sova någon middag där så fick vi sluta tidigt och gå hem och sova, så vi var hemma redan klockan 12. Tack och lov, jag var helt slut då! 😂

I morgon vet jag inte hur det blir. Jag tyckte Ian kändes kokhet nu när han sover och bad Dennis komma och känna och han sa också att han tyckte det. Han har varit pigg och glad hela kvällen och inte verkat feberhängig. Får se hur han är i morgon. Vill inte krångla med tempen nu när han sover. Hoppas det inte är nå, så vi kan fortsätta inskolningen som planerat.