Tre muskutörer

Tänk vilken tur jag har som har så fina pojkar. Nu är ju två av dom visserligen inte mina, men lite så i alla fall ❤ 

Upp och hoppa, frukost och sedan iväg var det som gällde i morse. Vi skulle kika in öppnis  (hehe) på önsta, eftersom somliga flyttar till fel områden av stan. Nämner inga namn, men Mimmie kanske kan känna sig lite utpekad... 

Vi var med på sångstund, lekte åt lite mellis och lekte lite till innan vi gick. Mitt barn överraskade och somnade i vagnen! Vi fortsatte hem till Mimmie där vi hängde ett tag innan vi åkte hem.

Jag har varit sjukt trött hela dagen, känt mig helt slut. Hade sett fram emot att lägga mig tidigt, men Ian ville inte somna förrän nyss. Vi låg i sängen och han skrattade och tjitt-tjaddrade bra länge innan ögonen gav upp och slocknade. Ska bege mig mot sängen nu jag också. Det blir i alla fall tidigare än vad det brukar bli. 

#1 - - Mimmie:

Jaa jaa... Men vi har ju klarat distansförhållanden förut så 😘

Svar: Ja, men nu börjar det tära 😢
Lina

#2 - - Mamsen:

Så härligt att se – tre små kompisar!!! Puss på alla!