Mmm..... som i måndag

Helt slut var jag på eftermiddagen idag. Ville typ åka hem och sova efter lunch, men istället var jag duktig och jobbade över en heeel halvtimme och åkte hem klockan 17. Eller duktig och duktig. Det var väl mer ett nödvändigt ont. Tänker ju ta långlunch i morgon, då jag ska träffa min finaste lilla lärka och mentor. Hon kanske kan lära mig massa tips och trix inför min kommande löneförhandling? Jag är lite dålig på att "be om lön". Nästan så att jag vill be om ursäkt för att dom måste ge mig lön överhuvudtaget för att slaveriet är avskaffat. Å andra sidan måste ju min nya chef ha insett vilken otrolig tillgång och vilken klippa jag är?! Haha! 
 
 
 
#1 - - Camilla Storvist:

Tror du kommer få bästa lönen!!! Du är så omtyckt så löneförhandlingen kommer gå superduper bra!!

#2 - - Mamsen:

Ja, och det har hon ju gjort!!