Sconesfrukost

... Poppebror tyckte ju att det var en utmärkt idé med nybakta scones till frukost om jag ändå var vaken klockan 4. Så när han slutade jobbet 05:30 åkte han raka spåret hit och fick sig lite lyxfrukost innan han nyss åkte hem för att sova. Är man inte världens underbaraste syster säg? ;)

Äntligen kom min hemkokta marmelad till användning också, kunde ju inte bli bättre.



#1 - - Mamsen:

Varför ringde ingen och bjöd in mig…? : (



PS. Du är en toppensyster!!!



Puss och glad torsdag! / Mamma

#2 - - Lina:

Mamsen: Du är väl aldrig vaken när klockan är 6? :O

#3 - - K:

Mumsigt med nybakta scones! Blev så nyfiken på din dröm, får man ställa den personliga frågan om din pappa lever? Om inte blev ju drömmen genast mer "verklig"... spännande. (Men jobbigt och ledsamt förstår jag)

#4 - - K:

Oj okej =P Vilken tur att han lever, men trist med det andra. Har du haft en bra helg?

#5 - - Anna:

Vilken syrra :) var det samma brolla jag röstade på med elskåpet?

Kraaam ♥