Boktips

Jag har ju inte haft så mycket tid över till att göra roliga saker i sommar, jag har ju jobbat på natten och sovit på dagen. Dom få timmar jag varit vaken när jag kommit hem från jobbet på morgonen och innan jag åkt till jobbet på kvällen igen så har jag typ tittat på tv eller glott på film. Men efter några veckor så tröttnar man rätt rejält på att glo på dumburken, så de senaste 2-3 veckorna så har jag plöjt böcker. Mer än vad jag brukar göra i vanliga fall. Jag läser snabbt också, så en och samma bok räcker verkligen inte länge.



Fortfarande Alice - Lisa Genova
Blondie - Birgitta Andersson
Bara ett barn - Malin Persson Giolito
Varför gråter inte Emma? - Emma Janestig & Magnus Wennerholm
Dubbelspel - James Patterson
Kriget är slut - Morgan Alling
Jag älskar dig inte - Christina Stielli
Kristina Ohlsson - Tusenskönor
Sånt man bara säger - Helena von Zweigbergk
Niceville - Kathryn Stockett
Lilla stjärna - John Ajvide Lindqvist
Ensamma hjärtan och hemlösa hundar - Lucy Dillon

Hade tänkt att jag skulle skriva en rad om varje bok också, och vad jag tyckte om dom, men då blir ju inlägget fem mil långt och det orkar jag inte.