Nytt på fix idé-listan



Jag lider ju av något knepigt som gör att jag får en fix idé när det gäller vissa saker. Som att jag typ måste köpa samma smör, diskmedel, sköljmedel, tandkräm och sånna saker.
Sen jag flyttade till denna lägenhet för sju år sedan så har jag använt samma skurmedel, Ajax Fête des Fleurs Liljekonvalj. Hur detta har kommit sig är ju rätt konstigt eftersom att jag får en hemsk huvudvärk av vissa dofter och liljekonvalj är en av dessa. Men som sagt - fix idé.

Igår tog jag i alla fall ett stort steg i mitt liv och köpte ett annat medel, Skona Lotus och Akacia.

Ajax Fête des Fleurs - känn dig brädad!
I resten av mitt liv kommer jag att använda mig av denna Skona.

En ny fix idé att rätta sig efter. Härligt.


#1 - - Carolina:

Det var faktiskt ganska bra att du skrev om skurmedel för det är något jag behöver skriva upp på shoppinglistan. Jag har alltid kört med grönsåpa, men så säger min sambo efter att vi bott ihop i 3 år att han inte tycker om den lukten?! haha.. Kanske dags att byta då?! Så kanske han t.o.m. hjälper till att skura golvet lite oftare?! ;)

#2 - - Syeddaniela:

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.