Så gott som flyttklara

Vi jobbar lite bakvänt, Robin och jag. Vi har så gott som kollat ut möbler till nästan hela lägenheten vi ska flytta till. Men vi har liksom ingen lägenhet att flytta till än, och kommer förmodligen inte ha det förrän någon gång i höst.

Men det är ju skönt att möblemanget är planerat. Lite jobbigt att vi nu måste leta lägenhet efter möblerna vi vill ha och inte leta möbler som får plats i en lägenhet vi redan har.

Någon som har en mindre herrgård till salu här i trakterna kanske? Så att vi är på den säkra sidan, menar jag ;P

















#1 - - K:

Vad trist att inte kunna ha målade naglar =( Men antar att det räknas som ohygieniskt? =S Eller är det utseendemässigt skäl?



hehe jag hade inte tid att kontra för jag brast ut i gapskratt =P



Jo balkongen är jättehärlig, iaf på sommaren =P Men jag skulle såklart önska att den inte vette mot alla grannars fönster överallt =P



Oj, vad kul med helt nya möbler till sin lägenhet! =D avis